
23. 10. 2015
Možná si právě teď pokládáte tuto otázku. Ať si nakonec vyberete mě, nebo některého z kolegů, vybírejte dobře. A podle čeho? Možná vám napoví pár chytrých rad:
- Vybírejte makléře, který svou profesi vykonává. Možná to zní zvláštně, ale je to tak. Mnoho realitních makléřů dělá tuto profesi jen tak mimochodem, na internetu najdete sotva jejich fotografii, telefon a email. Hledejte makléře, který prokazatelně svou práci dělá, má na internetu nabídku nemovitostí, vlastní internetové stránky a nabízí Vám o sobě a své práci dostatek informací.
- Jistě chcete makléře, který svou profesi umí. Stejný požadavek budete mít na svého doktora před operací. Vyberte si profesionála, který Vám představí výčet alespoň některých svých prodaných nemovitostí a reference spokojených klientů.
- Každý profesionál se ve svém oboru vzdělává. Hledejte makléře, který na sobě pracuje, neustále se zlepšuje, navštěvuje kurzy a získává praxi. Makléře, který prostě umí prodávat nemovitosti. Protože i v našem oboru platí, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.
A v neposlední řadě hledejte makléře, který Vám rád prostě jen nezištně poradí. Chcete znát tržní cenu své nemovitosti? Potřebujete jen s něčím poradit? Dobrý makléř se pozná i podle toho, že Vám rád poradí. Zda se pak rozhodnete svěřit mu svou nemovitost do prodeje, to je pouze na Vašem uvážení.
Máte jakýkoli dotaz? Neváhejte se mě prostě zeptat.
Autor: Karel Hrubý
V realitách pracuji již více než dvě desetiletí. Vím, že se vždy u každého obchodního případu jedná o důležitý životní krok mého klienta a proto se snažím, aby byla moje práce vždy odvedena na té nejlepší špičkové úrovni.
S klienty vždy hovořím o jejich plánech a snech, snažím se pomoci najít to nejlepší řešení.
Každou svěřenou nemovitost připravuji na profesionální nafocení (tak zvaný Home Staging), v případě prodejů, nechávám vyrobit i 3D virtuální prohlídky.
Samozřejmostí mé práce je propagace nemovitosti na nejnavštěvovanějších inzertních serverech, sociálních sítích i oslovení velkého množství investorů, se kterými dlouhodobě spolupracuji.
Svým klientům zasílám pravidelný týdenní report, aby byli vždy informováni o množství zájemců, případně v jaké fázi se prodej jejich nemovitosti právě nachází.
Pokud jste dočetli až sem, máte můj obdiv a děkuji Vám. Pokud Vás cokoliv dalšího zajímá, neváhejte mě kontaktovat. Rád se s Vámi sejdu u šálku čaje či kávy.